In acest document sunt stabiliti termenii si conditiile de utilizare a site-ului https://jysk.md/ si toate conditiile de achizitionare a produselor si serviciilor comercializate prin intermediul siteului nostru. Politica de confidentialitate, de retur si orice alte documente constituie cuprinsul acestui document, numit in continuare “Termeni si conditii”. Accesarea si/sau utilizarea site-ului https://jysk.md/ de catre dumneavoastra constituie ACCEPTAREA prezentelor conditii si va obliga la respectarea acestora. Tarol-DD S.R.L isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment Termenii si Conditiile. Orice modificari aduse Termenilor si Conditiilor vor intra in vigoare numai pentru comenzile noi, inregistrate dupa publicarea modificarilor respective pe acest site web.
1.1. Acest site este detinut si administrat de SRL "Tarol-DD"
1.2. La inregistrarea comenzii in magazinul online, Clientul accepta Termenii si conditiile de vanzare a produselor (in continuare – Termeni si conditii) prezentate mai jos.
1.3. Acesti Termeni si Conditii, precum si informatia despre produsele afisate pe site sunt oferte publice, in conformitate cu articolul 681 din Codul civil al Republicii Moldova si a Legii nr. 284 privind Comertul Electronic. Cumparatorul, dupa ce a luat cunostinta cu textul acestor conditiilor de vanzare, le accepta prin bifarea alineatului "Am luat cunostinta cu termenii si conditiile de vanzare pe site-ului https://jysk.md/".
1.4. Relatiile dintre client si vanzator sunt stabilite in baza Legii nr. 105 din 13.03.2003 cu privire la Protectia drepturilor consumatorului, si a altor acte normative adoptate in conformitate cu aceasta.
1.5. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica Termenii si Conditiile date, iar Clientul este obligat sa monitorizeze modificarile in mod regulat.
1.6. Clientul accepta Termenii si Conditiile, apasind butonul "Confirmarea Comenzii", in ultima etapa de inregistrare a comenzii pe site.
2.1. Client - persoana fizica sau juridica, care efectueaza comanda pe https://jysk.md/.
2.2. Vanzator - SRL "Tarol-DD"
2.3. Magazin online - site, spatiu de comert electronic, care este detinut de vanzator si are adresa Internet https://jysk.md/. Aici sunt prezentate produsele si serviciile, conditiile de achitare si de livrare pentru inregistrarea acestor comenzi de catre clienti.
2.4. Site - https://jysk.md/
2.5. Produs – bun, obiect destinat unei anumite nevoi umane, care este de vanzare pe site.
2.6. Comanda – inregistrarea cererii pentru procurarea bunurilor si serviciilor, in conformitate cu lista de produse oferite pe site.
2.7. Serviciu de livrare – serviciul, care ofera prestarea servicilor de livrare a comenzilor catre clienti.
3.1. Vanzatorul nu este responsabil pentru exactitatea si corectitudinea informatiilor furnizate de client in timpul inregistrarii.
4.1. Comanda clientului poate fi preluata in urmatorul mod: inregistrata de catre client pe site. Detaliile de inregistare a comenzii sunt descrise in punctul "Cum sa inregistrezi comanda".
4.2. La inregistrarea comenzii, clientul trebuie sa specifice urmatoarea informatie: numele si prenumele Clientului sau a destinatarul comenzii adresa de livrare a comenzii, telefonul de contact, e-mail.
4.3. Dupa inregistrarea comenzii, clientului i se ofera informatia privind data preconizata, de transmitere a comenzii de catre Serviciul de livrare. Data specificata depinde de disponibilitatea produselor comandate in depozitul vinzatorului, si timpul necesar pentru prelucrarea comenzii.
4.4. Vanzatorul are dreptul de a refuza inregistrarea comenzii, in cazul in care Clientul a facut deja comanda de 5 sau mai multe unitati, pe care le-a refuzat anterior, din motivele care nu sunt legate de prezenta defectelor in aceste produse.
4.5. Toate materialele informative afisate pe site, au caracter consultativ si nu pot transmite in totalitate informatia exacta despre proprietatile si caracteristicile marfurilor, inclusiv culoarea, marimea si forma. In cazul cind clientul are intrebari privind proprietatile si caracteristicile produselor, inainte de a inregistra comanda, el trebuie sa contacteze Serviciul de informatii la numarul de telefon +37360531531.
4.6. In cazul lipsei produsului comandat in depozitul vinzatorului, vanzatorul are dreptul de a anula comanda si de a informa clientul prin trimiterea unui e-mail la adresa specificata, sau prin telefon.
4.7. In cazul anularii Comenzii preplatite, costul produsului anulat este returnat catre client prin modulul in care a fost initial produsa achitarea.
5.1. Metodele de livrare a produselor sunt menționate pe site.
5.2. Vinzatorul va face tot posibilul pentru a respecta conditiile de livrare specificate pe site, cu toate acestea, sunt posibile eventualele intarzieri in livrare, care pot aparea din cauza unor circumstante neprevazute (traficului aglomerat, conditiilor meteorologice, sarbatorilor de stat), si nu din vina vanzatorului.
5.3. Riscul de pierdere accidentala sau deteriorare a produsului se transmite clientului din momentul cind acesta primeste produsul si semneaza in documentele care confirma livrarea.
5.4. Costul de transport este calculat individual pentru fiecare comanda, in functie de zona si metoda de livrare, si, uneori, in functie de metoda de achitare, si este specificat in momentul inregistrarii comenzii pe site.
5.5. In momentul livrarii, produsul este transmis clientului sau persoanei denumite in calitate de destinatar al comenzii. Daca persoana este incapabila sa obtina produsul, care trebuie sa fie achitat in numerar, produsul se transmite persoanei care este gata sa dea detalii cu privire la comanda (numarul de origine si / sau numele complet al destinatarului) si sa achite complet comanda catre persoana care efectueaza livrarea.
6.1. Pretul produsului este indicat pe site. In cazul specificarii incorecte a pretului produsului comandat de Client, vanzatorul in cel mai scurt timp va contacta clientul, pentru a confirma comanda dupa pretul corectat sau pentru a anula comanda. In cazul daca contactarea clientului nu este posibila, aceasta comanda se considera anulata.
6.2. Pretul produsului poate fi modificat unilateral de catre vinzator.
6.3. Metodele de achitare a produselor sunt mentionate pe site, in rubrica "Metode de achitare". Metoda de plata convenita se considera metoda aleasa de client, din toate metodele de achitare disponibile, la momentul efectuarii comenzii.
6.4. In cazul produselor preplatite, comanda este acceptata pentru procesare, numai dupa ce banii necesari sunt inrolati de catre Client in contul curent al Vanzatorului. Produsul nu poate fi rezervat la comanda, iar vanzatorul nu poate garanta disponibilitatea lui in depozit, specificata in momentul inregistrarii comenzii, si ca consecinta, se poate mari termenul de livrare.
6.5. In cazul achitarii produsului cu cardul bancar, autentificarea operatiunii se efectueaza de catre banca. Daca banca are motive sa creada ca operatiunea are caracter fraudulos, ea are dreptul de a refuze aceasta operatiune.
6.6. Comisioanele percepute de la Consumator sau Cumparator pentru tranzactia de achitare electronica a contravalorii produselor si/sau serviciilor reprezinta o vointa a consumatorului sau cumparatorului si sunt convenite intre utilizatorul serviciilor de plata si prestatorul de servicii de plata si se limiteaza la acoperirea costurilor reale ale prestatorului de servicii de plata.
6.6.1. Consumatorul sau cumparatorul este in drept sa refuze tranzactia de achitare electronica a contravalorii produselor si/sau serviciilor cu comisoanele aferente prin optarea altei modalitati de achitare din rubrica „Modalitati de plata”.
6.6.2. In temeiul prevederilor art. 38 alin. (1) lit. c) al Legii nr. 114 din 18.05.2012 cu privire la serviciile de plata si moneda electronica, toate comisioanele pe care utilizatorul serviciilor de plata urmeaza sa le plateasca prestatorului sau de servicii de plata sunt trasparente, cu specificarea sumelor si a comisioanelor la pagina de „Efectaurea comezii”, rubrica „Confirma comanda”.
6.6.3. Restituirea contravalorii produselor si serviciilor utilizind aceeasi modalitate de receptie a mijloacelor financiare implica incasarea unui comison de revocare in valoarea aceluaisi comision perceput pentru achitarea serviciilor si produselor.
7.1. Returnarea produsului de calitate corespunzatoare.
7.1.1. Clientul are dreptul de a refuza produsul comandat in orice moment, inainte de primire a acestuia, si dupa primirea marfurilor – in termen de 14 zile, cu exceptia zilei de cumparare. Returnarea produsului de calitate corespunzatoare este posibila in cazul daca se pastreaza aspectul exterior, proprietatile de consum, precum si un document, care dovedeste faptul si conditiile de cumparare a acestui produs.
7.1.2. Clientul nu are dreptul de a refuza produsul de calitate corespunzatoare, cu proprietati individuale specifice, in cazul in care produsul specificat poate fi folosit doar de catre client.
7.1.3. In caz ca clientul refuza podusul in conformitate cu p. 6.1.1., vinzatorul ii returneaza suma achitata pentru produsul returnat, cu exceptia costului de livrare, nu mai tarziu de 15 zile de la data de primire de catre vinzator a cererii scrise din partea clientului.
7.1.4. In termen de 14 zile de la primirea comenzii, in afara de ziua de cumparare, Clientul are dreptul de a schimba produsul de calitate corespunzatoare cu un alt produs similar, numai in cazul daca acest produs nu-i convine clientului dupa forma, dimensiuni, stil, culoare sau dotare tehnica. Clientul nu poate schimba produsul de calitate corespunzatoare, care este specificat in Lista de produse nealimentare de buna calitate, care nu pot fi returnate sau schimbate, aprobat in Legea nr. 105 din 13.03.2003 cu privire la Protectia Consumatorului.
7.1.5. Daca la momentul adresarii Clientului, produsul similar nu este in stoc, Clientul are dreptul de a respinge comanda si de a solicita returnarea sumei achit. Vanzatorul trebuie sa ramburseze suma de bani achitata pentru produsul returnat in termen de 15 zile de la data de returnare a marfii.
7.2. Returnarea produsului de calitate necorespunzatoare
7.2.1. Clientul poate returna produsul de calitate necorespunzatoare vanzatorul sau producatorului, si are dreptul de a cere returnarea sumei de bani achitate in decursul perioadei de garantie, termenului de valabilitate, sau daca acest termen nu este specificat, intr-o perioada de timp rezonabila, care nu depaseste un an. Clientul poate solicita, de asemenea, schimbarea sau eliminarea defectelor a produsului de calitate necorespunzatoare.
7.2.2. In cazul respingerii Contractului de acord de catre Client si prezentarea cererii de rambursare a sumei achitate pentru produs, in conformitate cu conditiile punctul 6.2.1., suma achitata urmeaza sa fie returnata clientului in termen de 15 zile de la primirea cererii scrise de catre vanzator.
7.3. Rambursarea banilor achitati
7.3.1. Suma de bani achitata se returneaza clientului in acelasi mod, in care a fost efectuata plata pentru produs.
7.4. Lista de actiuni in caz de incalcare de catre Vinzator a conditiilor de sortiment.
7.4.1. In cazul detectarii in comanda livrata a produsului care nu corespunde cu produsul comandat, Clientul are dreptul de a refuza comanda si de a cere inlocuirea produsului conform sortimentului comandat, sau de a cere restituirea banilor achitati pentru produs.
7.4.2. Daca inlocuirea produsului este imposibila, Vanzatorul va notifica Clientul prin trimiterea unui mesaj la adresa de e-mail specificata de Client, iar banii achitati sunt returnati in modul prevazut in punctul 6.3.1.
7.5. Informatia detaliata despre pretentiile catre calitatea si returnarea produselor poate fi trimisa pe e-mail info@jysk.md
8.1. La inregistrarea comenzii pe site-ul https://jysk.md, Clientul ofera urmatoarea informatie: numele, prenumele, adresa de livrare, adresa de e-mail, numarul de telefon.
8.2. Oferind informatia personala site-ului, Clientul accepta prelucrarea acesteia de catre Vanzator, inclusiv pentru promovarea produselor si serviciilor site-ului.
8.3. Clientul trebuie sa fie constient de faptul ca toata informatia oferita pentru implementarea acestui serviciu nu va fi divulgata persoanelor sau site-urilor neautorizate. Exceptie poate fi oferirea informatiei personale la cererea organelor competente ale Republicii Moldova sau la solicitarea instantei de judecata. Vanzatorul este responsabil pentru mentinerea confidentialitatii informatiilor personale a Clientului. Clientul este obligat sa furnizeze informatii fiabile. In cazul in care clientul ofera informatii incorecte, vanzatorul nu este responsabil pentru informatia data si consecintele posibile.
8.4. Va rugam sa cititi Politica de Confidentialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, ca parte a acestui document.
9.1. Vanzatorul are dreptul de a utiliza metoda "cookies". Noi folosim "cookies" pentru a colecta anumite informatii despre Client si pentru a urmari vizitele site-ul nostru. Site-urile folosesc des aceasta metoda pentru a imbunatati identificarea utilizatorilor lor." Cookies "reprezinta o cantitate mica de informatie, care este trimisa de browser-ul Clientului si se depoziteaza pe hard disc-ul computerului. Acestea se transmit in momentul cind Clientul viziteaza site-ul nostru prin intermediul unui calculator. Daca Clientul nu elimina "cookies", de fiecare data cand utilizeaza acelasi computer pentru a accesa site-ul nostru, serverul va fi anuntat de vizita sa, iar noi putem colecta informatii statistice despre activitatile Clientului pe site.
9.2. Vezi Politica de utilizare a Cookie-uri, ca parte a acestui document.
10.1. Noi folosim masuri de securitate comerciale pentru a preveni accesul neautorizat, mentinerea exactitatii datelor si pentru asigurarea utilizarii corecte a informatiiei de pe site. Transmiterea datelor pe internet sau prin reteaua wireless nu poate fi protejata in totalitate. Prin urmare, la fel ca alte companii, noi nu putem garanta securitatea informatiei pe care o ofera Clientul, astfel, el va face acest lucru pe propria raspundere.
11.1. Relatiile dintre Client si Vinzator se reglementeaza in conformitate cu legislatia in vigoare a Republicii Moldova.
11.2. In cazul aparitiei unor intrebari sau plangeri din partea Clientului, el trebuie sa contacteze Serviciul clienti la numarul de telefon +37360531531 sau sa trimita o scrisoare prin e-mail: info@jysk.md. Partile vor incerca sa rezolve toate litigiile aparute prin negocieri, iar in cazul incapacitatii de a ajunge la un comun acord, disputa va fi transmisa in instanta de judecata, in conformitate cu legile din RM.
11.3. Recunoasterea de catre instanta de judecata a invaliditatii oricarei prevederi a acestor Termeni si conditii, nu presupune inulitatea celorlalte prevederi. Lista produselor non-alimentare de calitate corespunzatoare, care nu pot fi schimbate cu un produs similar:
1. Bijuterii (din metale si pietre pretioase, metale pretioase placate cu metale semipretioase, pietre pretioase slefuite).
2. Articole de cusut si tricotaje (lenjerie personala, lenjerie de pat, articole de cioraparie).
3. Obiecte de igiena personala (periuta de dinti, pieptene, agrafe, bigudiuri, pensete, aparate de ras, aparate electrice de ras si alte produse similare pentru igiena personala).
4. Parfumuri si produse cosmetice.
5. Produse textile (tesaturi din bumbac, in, lina, matase, sintetice, precum si diferite panglici, dantele, etc).
6. Cabluri (fire, cabluri, cordoane).
7. Materiale de constructii si finisare si alte produse care sunt vindute cu metrul (linoleum, pelicula, covoare, etc).
8. Produse si materiale care intra in contact cu produsele alimentare, fabricate din materiale polimerice, inclusiv si de unica folosinta (vesela si tacamuri de bucatarie, containere si materiale de ambalare pentru depozitarea si transportul produse alimentare - bidoane, cutii, sticle, butoaie).
9.Produse chimice pentru uz casnic, pesticide si preparate agro-chimice.
10. Mobilier de uz casnic (seturi de mobila).
11. Automobile si motociclete, si produsele pentru deservirea lor, remorci si agregate, mijloace mobile de agricultura mecanizata de scara mica, barci de agrement si alte tipuri de barci utilizate in scopuri casnice.
12. Produsele de uz casnic sofisticate din punct de vedere tehnic, pentru care se stabileste perioada de garantie (masini si aparate electrice, echipamente electronice, calculatoare si echipamente de copiere casnice, echipament foto si video, telefoane (fixe si mobile) si echipamente fax, instrumente muzicale electrice, echipament si dispozitive casnice pe gaz).
13. Produse pentru prevenirea si tratamentul unor boli in conditii casnice (obiecte sanitare si de igiena din metal, cauciuc, textile si alte materiale; unelte, instrumente si echipamente medicale de ingrijire orala, lentile de ochelari, articole pentru ingrijirea copiilor, medicamente).
12.1. Livrarea gratuită se desfășoara în perioada 15 iulie – 30 decembrie 2024, la comenzi de la 1000 lei.
12.2. Vânzătorul realizează livrarea gratuită la mobilier și saltele selectate.
12.2.1. Categoriile selectate sunt următoarele: Saltele cu spumă și arcuri, dulapuri, fotolii, comode cu sertare, bufete, mese și scaune de dining, biblioteci, etajere, cadre de pat, noptiere, fotolii, canapele, paturi pliante și mobilier de grădină.
12.2.2. Categoriile care nu fac parte din această promoție: Oglinzi, saltele superioare, saltele gonflabile, accesorii birou, rafturi de perete, taburete, suport umerașe, mobilier copii.
12.3. Livrare gratuită se efectuează doar în or. Chișinău, or. Durlești, or. Codru.
12.4. Livrarea gratuită se efectuează în zilele lucrătoare ale săptămânii, luni - vineri, 08:00 - 17:00.
12.4.1 Termenul de livrare este 2 - 4 zile lucrătoare.
12.5. Mărfurile comandate online sau achiziționate în magazine fizice, sunt livrate către Client prin intermediul companiei de curierat FAN Courier la adresa indicată în formular.
12.6. În ziua expedierii produselor, informațiile care confirmă livrarea coletului sunt expediate de către compania de curierat FAN Courier printr-un SMS la numărul indicat în formular.